Βασισμένη σε μια τεχνογνωσία που αποκτήθηκε μέσω περισσότερων από 18 ετών επιτυχημένης εμπειρίας στο eBusiness, η φιλοδοξία μας είναι να προσφέρουμε αποδοτικές, καινοτόμες και ποιοτικές λύσεις σε επιχειρήσεις και ιδρύματα, ώστε να αναπτύξουν γρήγορα την επιχείρησή τους (πωλήσεις, πελάτες, αναγνωρισιμότητα) μέσω των νέων μέσων.
Η υποστήριξη και η επιτυχία μαζί απαιτούν μια βαθιά γνώση της δραστηριότητάς σας, των αξιών σας, των φιλοδοξιών σας, των αναγκών σας και των πόρων σας. Θα είμαστε στη διάθεσή σας και οι ειδικοί μας θα έχουν μόνο έναν στόχο: να σας προσφέρουν τις καλύτερες λύσεις και να σας υποστηρίξουν στην ανάπτυξη των ψηφιακών σας έργων.
Οι υποχρεωτικές αναλύσεις:
Ένα κανονιστικό έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ρυθμίζει τις αναλύσεις των ελαιολάδων: κάντε κλικ εδώ
Ένα ελαιόλαδο πρέπει να πληροί έναν ορισμένο αριθμό φυσικοχημικών παραμέτρων για να επιτρέπεται η σήμανση ως ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΡΘΕΝΟ, ΠΑΡΘΕΝΟ ή ΛΑΜΠΑΝΤΙΚΟ (ακατάλληλο για κατανάλωση στην ΕΕ).
Ο κανονισμός 2568/91 της 11ης Ιουλίου 1991, που δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, παρέχει τα κριτήρια που πρέπει να τηρούνται (βλ. διάγραμμα παρακάτω).
Το εργαστήριο LAHN προσφέρει τις συνήθεις αναλύσεις για τα ελαιόλαδα: δείκτης οξέος, δείκτης υπεροξειδίου, μέτρηση UVK (K270 – K232). Ένα ελαιόλαδο που χαρακτηρίζεται ως «λαμπαντίκο» είναι ακατάλληλο για κατανάλωση στην ΕΕ. Προορίζεται για λάμπες λαδιού, γι' αυτό και ο χαρακτηρισμός «λαμπαντίκο».
Οι αναλύσεις K232 ΚΑΙ K270
Αυτές οι φυσικοχημικές μετρήσεις είναι αποκαλυπτικές της καλής συντήρησης των ελαιολάδων.
Η αξιολόγηση της ασφάλειας των προϊόντων είναι μια κρίσιμη υπηρεσία για να διασφαλιστεί ότι τα καλλυντικά προϊόντα είναι ασφαλή για τους καταναλωτές πριν από την κυκλοφορία τους στην αγορά. Αυτή η υπηρεσία περιλαμβάνει μια λεπτομερή ανάλυση των συστατικών και των συνθέσεων για να εντοπιστούν και να μετριαστούν τυχόν πιθανοί κίνδυνοι. Με την εκτέλεση αυτών των αξιολογήσεων, οι εταιρείες μπορούν να προστατεύσουν τη φήμη τους και να αποφύγουν δαπανηρές ανακλήσεις.
Αυτή η υπηρεσία είναι απαραίτητη σε μια αγορά όπου η ασφάλεια των προϊόντων είναι μια κύρια ανησυχία για τους καταναλωτές. Επενδύοντας σε μια αυστηρή αξιολόγηση της ασφάλειας, οι μάρκες μπορούν να αποδείξουν τη δέσμευσή τους προς την ποιότητα και την ασφάλεια, γεγονός που μπορεί να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και να βελτιώσει την πιστότητα στη μάρκα. Αυτή η υπηρεσία είναι επομένως ένα πολύτιμο πλεονέκτημα για κάθε επιχείρηση που επιδιώκει να πετύχει στη βιομηχανία καλλυντικών.